Гарантійні зобов'язання на взуття та умови гарантії

На придбанне взуття встановлюється гарантійний термін 30 діб із дня продажу або з початку сезону.

На сезонні товари гарантійний термін обчислюється з початку сезону:

  • для зимового асортименту – з 15 листопада по 15 березня
  • для весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада
  • для літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня

1. Гарантія не розповсюджується при недотриманні умов використання та догляду за взуттям. А також на взуття з недоліками, які виникли у наслідку невірного підбору взуття до стопи ноги дитини.

2. На змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, замки, фурнітура та ін.) гарантія не розповсюджується.

3. Згідно "Закону про захист прав споживачів" (ст.5 ч.4) споживач має право безкоштовно обміняти/повернути взуття "належної" якості на аналогічне у продавця, в якого воно було придбане, якщо воно не задовольнило його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром у 14 денний термін.

4. Взуття з незначними усувними недоліками (відклійка декоративного ранту та краю підошви, розрив нитки на прошивній підошві та ін.), які виникли під час експлуатації в період гарантійного терміну не є підставою для повернення та обміну взуття. Незначні усувні недоліки, які не змінили функціонального призначення взуття, протягом гарантійного строку усуваються виробником (продавцем) шляхом ремонту за кошт виробника (продавця).

5. Згідно "Закону про захист прав споживачів" (ст.5 ч.4) взуття може бути обміняно, тільки якщо "воно не використовувалося і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром."

6. Згідно "Закону про захист прав споживачів" (ст.5 ч.5) не підлягає обміну (поверненню) взуття пошкоджене або зіпсоване з вини споживача.

7. Взуття яке має істотні недоліки, які виникли з вини виробника (продавця) та не були помічені покупцем підчас покупки, може бути повернуто протягом гарантійного терміну тільки у разі неможливості обміну на аналогічне без недоліків, через відсутність його у продавця. Під істотними вважаються:

  • недоліки які не можна усунути у 14 денний термін;
  • недоліки які після їх усунення методом ремонту з'являются знову;
  • недоліки які не зважаючи на їх усунення роблять неможливим використання взуття за його цільовим призначенням
рус
укр